Bosch BGS51432 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS51432 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

aylin Karakaya 23-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Een mooie stofzuiger maar wel zwaar en maakt toch meer geluid dan ik zelf had verwacht, handig dat het zakloos is en een mooi design.

haantje8271 13-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Goede zuigkracht voor een stille en relatief weinig elektrisch vermogen hebben de stofzuigzuiger. Bevalt tot nu toe zeer goed.

fair dinkum 11-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Een rustige stofzuiger die je gemakkelijk volgt en prima zijn taak vervult (lees zijn reservoir vult),waarna deze zich gemakkelijk laat legen.

Kim49 05-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Deze stofzuiger gekocht vanwege het betrouwbare mark Bosch.

De stofzuiger zuigt ongelovelijk goed en is vooral ook stil.Wat een verademing na al die rumoerige stofzuigers hier voor.

De regelaar om de zuigkracht te regelen werkt goed en heb je nodig als je wisselt van een glade vloer naar een kleed of tapijt. Je tapijt of kleed bijft anders letterlijk plakken aan de borstel, zoveel zuigkracht heeft deze machine.

De stofzuiger ziet er zeer degelijk uit. Alles mooi afgewerkt.

Verder heeft deze stofzuiger nog een aantal andere optie's.Er zit een sensor in die aangeeft of de stofbak vol zit. Maar nog mooier vind ik dat de stofbak automatisch het stof los klopt van het filter. Zo hoef je dus niet zelf boven de vuilnisbak of kliko een hoop stof te veroorzaken wat weer goed is voor je gezondheid. Al met al ben ik super blij met deze stofzuiger. Een echte aanrader voor iedereen.
Bosch heeft goed nagedacht wat de consument echt nodig heeft.

Kim

fam de Jonge 04-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Handig groot stofreservoir. Met een mooie smalle parketborstel zodat je goed onder kasten en tussen kleine ruimtes komt.

Wiesie65 27-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Mogelijkheden: genoeg hulpstukken voo rdiverse ondergronden
Gebruiksgemak: prima, echter de dikke slang geeft een ' zwaar gevoel' bij het hanteren
Vormgeving: ziet er trendy uit, blauw filterdeksel spreekt erg aan
Duurzaamheid: na een paar dagen niet te beoorelen. Echter als langdurig gebruiker van Bosch gereedschap maken we ons hier geen zorgen over.

J zwirs 26-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

We hadden eerst een ander merk stofzuiger met oor verdovend lawaai en hebben nu deze aan geschaft
Bosch BGS51432 stofzuiger is geluidsarm dus super stil

ben lakeman 23-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Een beetje lomp maar maakt een zeer degelijke indruk
Redelijk geluidloos en geen stofzak meer Hopelijk kunnen wij er zeer lang plezier van hebben

fbeo 17-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS51432 zwart, zilver

Mooi apparaat. Minder wattage betekent niet minder zuigkracht. Zuigmond had wat breder mogen zijn. Voelt wat stug aan tijdens het zuigen